Regulamin PediKos Gabinetu Podologicznego Lidia Zawadzka
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin ustala zasady korzystania z usług Gabinetu Podologicznego PediKos Lidii Zawadzkiej nazywanego dalej Gabinetem.
- Gabinet Podologiczny PediKos Lidia Zawadzka świadczy usługi paramedyczne z zakresu specjalistycznej pielęgnacji stóp oraz diagnostyki postawy ciała, masażu oraz ćwiczeń rehabilitacyjnych.
- Klientem może być każda osoba dorosła lub niepełnoletnia pod opieką rodzica/opiekuna.
- Osoby powyżej 16 r.ż. mogą korzystać z usług Gabinetu samodzielnie po uzyskaniu pisemnej zgody rodzica.
- Klienci mają obowiązek zapoznania się z regulaminem i przestrzegania poniższych zasad.
- Siedziba firmy mieści się przy al. Jana Pawła II 6H/2
- Adres strony internetowej to: pedikos.pl
Rejestracja na wizytę
- Gabinet czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-18.00, w wybrane soboty 8.00-13.00.
- Aby umówić wizytę konieczny jest kontakt telefoniczny w godzinach pracy Gabinetu.
- Niemożliwe jest umawianie wizyt przez Facebook’a lub mailowo.
- Klienci zostają umówieni na wizytę zgodnie z grafikiem obowiązującym w Gabinecie.
- Klient ma prawo poprosić o wpisanie na listę rezerwową w sytuacji gdy proponowany termin jest dla niego zbyt odległy. Po rezygnacji innego klienta z szybszego terminu, pracownik Gabinetu skontaktuję się z klientem z listy rezerwowej w celu zaproponowania nowego terminu.
- Klienci umówieni mają pierwszeństwo przyjęcia, obowiązuje wyjątek podany w pkt. 14.
- W sytuacjach szczególnych pierwszeństwo przyjęcia mają klienci, u których doszło do nagłego urazu, powikłań lub konieczna jest natychmiastowa pomoc.
- Podczas rejestracji konieczne jest podanie imienia, nazwiska oraz numeru kontaktowego.
- Gabinet zastrzega sobie prawo do użycia numeru telefonu w celach udzielania informacji, przypomnienia o umówionych wizytach.
- Podczas rejestracji pracownik Gabinetu ma prawo wykonać wstępny wywiad dotyczący problemu, z którym zgłasza się klient w celu oszacowania czasu trwania wizyty.
- W pewnych przypadkach klient może zostać poproszony o wysłanie zdjęcia stóp w celu wstępnego określenia problemu, z którym się zgłasza.
- Rejestracja jest jednoznaczna z akceptacją regulaminu.
- Gabinet nie udziela konsultacji telefonicznych.
Przebieg Wizyty
- Klient zobowiązuje się do punktualnego przybycia na wizytę, w przypadku spóźnienia uniemożliwiającego wykonanie usługi, pracownik ma prawo odmówić wykonania zabiegu.
- W przypadku niewielkiego spóźnienia, zabieg zostanie skrócony o jego czas, jednak naliczona zostanie pełna kwota za usługę.
- Z racji charakteru wykonywanych zabiegów i braku możliwości perfekcyjnego oszacowania czasu wizyt, prosimy o wyrozumiałość w przypadku wystąpienia opóźnień. Jednocześnie informujemy, że dokładamy wszelkich starań aby wizyty rozpoczynały się planowo.
- Podczas zabiegu klient zostanie zapytany o stan zdrowia, zobowiązuje się do podania prawdziwych informacji.
- Gabinet przyjmuje tylko Klientów zdrowych, tj. nie okazujących żadnych objawów infekcji takich jak: gorączka, kaszel, katar, złe samopoczucie.
Rezygnacja lub przełożenie wizyty
- Klient zobowiązuje się do poinformowania recepcji o odwołaniu lub chęci przełożenia wizyty min. 24 godziny przed jej umówionym terminem.
- Wizytę można odwołać telefonicznie, sms-owo, mailem bądź przez media społecznościowe, wizyta zostanie odwołana po potwierdzeniu odebrania wiadomości przez pracownika Gabinetu.
- W przypadku dwukrotnego nie odwołania wizyty i nie pojawieniu się o ustalonej porze następuje automatyczne uniemożliwienie umawiania kolejnych wizyt.
- Gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania wizyty 24h przed jej umówionym terminem, w wyjątkowych sytuacjach, jednocześnie zobowiązuje się do ustalenia nowego terminu.
Płatność
- Możliwe jest zakupienie bonu kwotowego/podarunkowego na usługę w Gabinecie.
- Gabinet nie obsługuje terminalu płatniczego, obowiązuje płatność gotówką lub bonem podarunkowym.
- Bon podarunkowy musi zostać okazany przy uiszczaniu opłaty, w przeciwnym razie należy opłacić zabieg gotówką.
- Bon podarunkowy jest ważny 6 miesięcy od daty zakupu.
- Orientacyjny cennik zabiegów umieszczony jest w poczekalni gabinetu oraz jest dostępny na stronie :https://lz-pedicure.pl/cennik/#podologiczne oraz Facebooku https://www.facebook.com/pedikos/ .
- Cena zależna jest od stanu stóp oraz ilości zmian i jest ustalana indywidualnie podczas każdego zabiegu.
Reklamacje
- Klient ma prawo złożenia reklamacji po wykonanej usłudze od razu po wystąpieniu objawów go niepokojących.
- Klient zobowiązuje się do ustalenia wizyty kontrolnej w ciągu 2 dni od zgłoszenia reklamacji w celu rozpatrzenia jej zasadności.
- W przypadku uznania reklamacji za zasadną, gabinet zobowiązuje się do wykonania nieodpłatnej usługi korygującej.
- Reklamacja nie obejmuje powikłań dotyczących wystąpienia reakcji alergicznych.
- Reklamacje dotyczące usług związanych z klamrami ortonyksyjnymi
a) odklejenie, wyhaczenie bądź zgubienie klamry ortonyksyjnej do 2 tygodni od założenia w gabinecie podologicznym Pedikos – klamra zakładana jest ponownie bez dodatkowej opłaty.
b) odklejenie, wyhaczenie bądź zgubienie klamry ortonyksyjnej do 4 tygodni od założenia/kontynuacji terapii w gabinecie podologicznym Pedikos – koszt ponownego założenia klamry wynosi 60% wartości usługi kontynuowania terapii bądź założenia nowej klamry.
c) odklejenie, wyhaczenie bądź zgubienie klamry ortonyksyjnej powyżej 4 tygodni od założenia/kontynuacji terapii w gabinecie podologicznym Pedikos – koszt ponownego założenia klamry wynosi 100% wartości usługi kontynuowania terapii bądź założenia nowej klamry.
d) o zaistnieniu wyżej wymienionych faktów klient zobowiązany jest powiadomić niezwłocznie gabinet, nie później niż 3 dni od daty wydarzenia.
Bezpieczeństwo i higiena
- Narzędzia używane w gabinecie są sterylne bądź jednorazowe. Informujemy, że gabinet posiada własny ciąg sterylizacyjny wraz z autoklawem.
- Miejsce zabiegowe jest dezynfekowane po każdym kliencie.
- Gabinet zastrzega sobie prawo do wprowadzania obostrzeń higienicznych związanych z występującymi sytuacjami nadzwyczajnymi np. epidemie.
Odpowiedzialność
- Klienci ponoszą pełną odpowiedzialność za szkody materialne wyrządzone w Gabinecie, za szkody wyrządzone przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź opiekunowie.
- Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za okrycia wierzchnie ani za rzeczy drogocenne pozostawione w gabinecie.
- Klient zobowiązuje się do przestrzegania wszystkich zaleceń podanych przez pracowników oraz do pojawiania się na ustalonych wizytach kontrolnych (w razie takiej konieczności).
- Niezastosowanie się do postanowień Regulaminu lub udzielenie nieprawdziwych informacji wiąże się ze zwolnieniem z odpowiedzialności Gabinetu.
- Gabinet nie odpowiada za niezadowolenie z końcowego efektu usługi, w subiektywnej ocenie klienta, jeśli zabieg został wykonany profesjonalnie zgodnie z przyjętymi procedurami.
- Osobą odpowiedzialną za rozpatrywanie zażaleń jest właściciel Gabinetu -Lidia Zawadzka.
Postanowienia końcowe
- Informacje dotyczące RODO dostępne są na : https://lz-pedicure.pl/rodo/
- W Gabinecie obowiązuje zakaz palenia, również papierosów elektronicznych oraz spożywania alkoholu.
- Każdy klient ma prawo wglądu do Regulaminu oraz cennika usług.
- Wszelkie spory dotyczące usług powinny w pierwszej kolejności być rozwiązywane polubownie.
Regulamin korzystania z usług PediKos Gabinetu Podologicznego Lidii Zawadzkiej podczas pandemii koronowirusa SARSCoV-2.
W celu zapewnienia jak najwyższego poziomu bezpieczeństwa Gabinet wprowadza dodatkowe zabezpieczenia higieniczne, z którymi Klienci zobowiązują się zapoznać.
- Rejestracja Wizyt odbywa się telefonicznie.
- Gabinet przyjmuje tylko Klientów nie okazujących żadnych objawów infekcji takich jak: gorączka, kaszel, katar, złe samopoczucie itp.
- Jeśli to możliwe klienci wchodzą do Gabinetu pojedynczo, wykluczając osoby niepełnosprawne, potrzebujące pomocy lub niepełnoletnie.
- Ewentualne osoby towarzyszące również zobowiązane są do wypełnienia poniższych procedur.
- Klienci zobowiązują się przybyć na wizytę punktualnie.
- Poczekalnia zostaje wyłączona z użytku do odwołania.
- Klienci będą zapraszani do Gabinetu pojedynczo przez jego pracownika, kiedy gabinet zabiegowy oraz personal będą przygotowani do obsługi klienta.
- Klient zobowiązuje się do umycia oraz dezynfekcji rąk (pojemnik z płynem dezynfekującym znajduje się na lewej ścianie przy wejściu do Gabinetu)
- Następnie Klient powinien założyć jednorazowe rękawiczki.
- W Gabinecie obowiązuje nakaz zasłaniania dróg oddechowych (ust oraz nosa)
- Klient podpisuje oświadczenie dotyczące aktualnego stanu zdrowia.
- W Gabinecie zawsze używane są narzędzia jednorazowe lub sterylne.
- Pracownicy Gabinetu są wyposażeni w jednorazowe fartuchy, maseczki, rękawiczki oraz czepki. Używają również przyłbic.
- Gabinety zabiegowe są dezynfekowane po każdym kliencie, dodatkowo rozpylany jest środek dezynfekujący całą przestrzeń.
- Pomiędzy klientem a pracownikiem Gabinetu będzie rozstawiona folia w celu dodatkowego zabezpieczenia.
- Na czas trwania powyższych obostrzeń umożliwiamy dokonywanie konsultacji telefonicznych.
- Klient oświadcza, że jest świadomy ryzyka związanego z udzieleniem świadczenia zdrowotnego w czasie trwania pandemii, wywołanej przez wirusa SARS-CoV-2, mogącego doprowadzić m.in. do zachorowania na ostrą, zakaźną chorobę układu oddechowego COVID-19, mimo to, dobrowolnie i z pełną świadomością zgłasza się na zabieg w Gabinecie.
- Klient zrzeka się także wszelkich roszczeń odszkodowawczych na skutek zakażenia COVID-19 w ww. gabinecie.
- Klient odbywający wizytę w trakcie trwania powyższych obostrzeń akceptuje powyższy Regulamin, wizyta jest przeprowadzana na odpowiedzialność i prośbę klienta.